بعد أغنية التالتة ممكن لـ الجوكر.. رانيا يوسف: اللي عاوز يتشهر يحشر اسمي في أي حاجة

0

عبرت الفنانة رانيا يوسف عن استيائها الشديد من وضع اسمها في أغنية مغني الراب أحمد ناصر الشهير بالجوكر أغنية التالتة ممكن.

أغنية التالتة ممكن
أغنية التالتة ممكن

وقالت رانيا يوسف خلال مداخلة هاتفية مع برنامج “كلام الناس” التي تقدمة الإعلامية ياسمين عز والمذاع على قناة MBC مصر “أنا بصور ومش فاضية للحاجات دي خالص ولا اعرف حاجة عنها”.

وتابعت “أي حد عايز يتشهر، أي مجهول ملوش أي كينونة بيحط اسمي في أي حاجة علشان يتشهر والواحد مش هيسيب حياته ويدور على ناس مجهولة عايزة تتشهر”

الجوكر أغنية التالتة ممكن 

الجدير بالذكر تصدرت أغنية التالتة ممكن لـ مغني التراب أحمد ناصر الشهير بـ “الجوكر” تريندات اليوتيوب في المرتية الثانية في مصر، وذلك بعد أقل من عشر ساعات من طرحها على قناته الرسمية على موقع الفيديوهات “يوتيوب”.رانيا يوسف

وطرح الجوكر اغنية التالتة ممكن ضمن موسم “الدسات” أو “البيف”، الذى يدور بين مجموعة من مغنى التراب في مصر، وهذا التراك هو رسالة موجه من الجوكر لـ مغنى التراب “أبيوسف”.

مواعيد عرض مسلسل المماليك
مواعيد عرض مسلسل المماليك

ويعرض ليوسف على قناة النهار مسلسل “المماليك” بطولة رانيا يوسف ورامي وحيد ومحمد لطفي وبيومي فؤاد وعائشة عثمان ومحمد سليمان وفيدرا ودوللي شاهين وعمر حسن يوسف، تأليف هشام هلال، وإخراج حازم فودة.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.