طلاق شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب.. نضال الأحمدية تفجر مفاجأة

1

أثارت الإعلامية اللبنانية نضال الأحمدية، حالة من الجدل خلال الساعات القليلة الماضية، عقب إعلانها طلاق شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب وذلك بحسب ما زعمت.

طلاق شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

ومن جانبها كتبت الأحمدية، عبر حسابها الشخصي بموقع التغريدات القصيرة “تويتر”: “كل المعلومات عن طلاقات سابقة كانت كاذبة.. الطلاق وقع اليوم”.

أزمة شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

وفي وقت سابق خرج الملحن حسام حبيب في مقطع فيديو لايف مع زوجته الفنانة شيرين عبد الوهاب وابنتهما عبر حسابة الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” ،وذلك ليروي تفاصيل أزمة التسريبات المسجلة لوالده.

وقال “حسام” مازحا للجمهور وهو يحتضن زوجته شيرين وابنتها: “إيه رأيكم فيا وانا بضحك على شيرين واخدت الفيزا كارد بتاعتها ايه رائيكم فينا.. بكره هنجبلكم فيديو من المحكمة”.

وأضاف: “عمري ما عملت فيديو عن أي حاجة اتقالت عليا، لكن بعد ما اتفرجت على كام حاجة بسبب الأزمة الأخيرة بحب أشكر الناس اللي دافعت عننا، ودول طلعوا أشجع وأجدع من ناس تفتكرهم حبايبك وفي بينكم علاقات دم وعشرة عمر”.

طلاق شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب
طلاق شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

وتابع: “أنا عارف أقرب الناس ليا زاقين ناس على ناس، والناس دي مصلحتها أن شيرين تكون منتهكة ومش فاهمة حقوقها، بس على فكرة شيرين عندها شركة بتدير أعمالها والقائمين عليها ناس محترفة وأنا مليش علاقة بيهم، وشيرين أقدم مني وأنجح مني ومش محتاجة حد يقولها تعملي إيه ولا منتظرة أوامر من حد، وأنا لما تزوجتها كانت أشهر واحدة في الوطن العربي”.

شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب
شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

وأردف: “هم بيعملوا الحاجات دي أملًا في أن تتأثر علاقتنا مع بعض أو تنتهي، لكن ربنا اختارنا لبعض وأنا بعرف ربنا كويس، وأنا مش هنكر صوته ولا مش صوته، وأنا اتأذيت من أقرب شخص لي، ودي مش أول مرة”.

طلاق شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب 

وواصل “حسام” في مقطع الفيديو: “أنا أسف بقول الشخص ده، وأنا مش هيخصني صوته ولا مش صوته، ودي مش أول مرة يأذيني، وحسبي الله ونعم الوكيل”.

واستطرد: “اللي زق الناس دي وسجل فعليًا من أقرب الناس ليا، والشخص ده عاوز يخرب بيوت وجاب سيرة أمي وهو منفصل عنها من 30 سنة، وده مش هقبله، أمي هي اللي ربتني وعلمتني، ودائمًا كانت تقولي اسأل على أبوك، لكن كدا كفاية”.

حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب
حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب

واختتم حسام حبيب مقطع الفيديو قائلا: “ابعدوا عن شيرين وسيبوها في حالها ولبيتها وبنتها، وأحب أطمئن جمهورها هي بخير وهتكون قوية وحاليًا بتحضر حاجات فنية”.

1 Comment
  1. […] الفنانة شيرين عبد الوهاب خبر انفصالها عن زوجها الملحن حسام حبيب وذلك بعد ما […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.