بكلمات مؤثرة.. ريهام عبد الغفور توجه الدعاء لـ ياسمين عبد العزيز

0

وجهت الفنانة ريهام عبر الغفور الدعاء للفنانة ياسمين عبد العزيز بعد دخولها العناية المركز إثر خطأ طبي .

ونشرت ريهام عبد الغفور صورة برفقة ياسمين عبد العزيز عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” وعلقت قائلة :” اللهم اشفها شفاء ليس بعده سقم أبدا ، اللهم خذ بيدها ، اللهم أجريها بعينيك التي لا تنام ، واكفها بركنك الذي لا يرام ، واحفظها بعزك الذي لا يضام ، وأكلأها في الليل والنهار ، وارحمها بقدرتك عليها ، أنت ثقتها ورجاؤها يا كاشف الهم ، يا مفرج الكرب ، يا مجيب دعوة المضطرين”.

جديرا بالذكر كشف الفنان وائل عبدالعزيز، عن آخر تطورات الحالة الصحية لها بعد إجرائها عملية جراحية.

وقال وائل عبد العزيز في منشور عبر حسابة الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك” قال فيه :”صباح الخير، أنا كل اللي هقدر اقوله دلوقتي، ادعوا لياسمين حالتها خطرة”.

وخضعت الفنانة ياسمين عبد العزيز لعملية جراحية ثانية، وذلك بعد خمسة أيام من إجرائها عملية جراحية أولى.

فيما طلب الفنان أحمد العوضي، من الجمهور الدعاء لزوجته الفنانة ياسمين عبدالعزيز، بعد دخولها غرفة العمليات.

كتب أحمد العوضي:” يمكن ببان قدامكم دايما قوي .. لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان علي وجه الأرض عشان أنا روحي مش معايا … أنا ضعيف جدا من غيرك إنتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة … أنا لأول مرة أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه … بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان إنتي وعداني وعد وهتتفذيه”.

ياسمين عبد العزيز وريهام عبد الغفور
ياسمين عبد العزيز وريهام عبد الغفور

وتابع قائلًا:” انا عاوزك تبقي كويسه وتقومي عشان اقولك اني لو كنت ببينلك اني بحبك مره فالحقيقي واللي جوايا اني بحبك الف مره … وانا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني انا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا .. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني انا كمان باخد قوتي منك” .واختتم أحمد العوضي، حديثه قائلاً: “قومي عشان انا بحبك… بحبك اكتر بكتيير من كل الكلام اللي انا كتبته .. اكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من ايام حلوه ومواقف صعبه مرت علينا … اكتر بكتير حتي من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي .. انا بحبك .. ادعولها تقوم بالسلامه زي ما انتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق .. هي دلوقتي محتاجه دعواتكم”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.